היום הנכון (בשבוע) לאירוע שלכם

אנחנו כאן כדי לעזור!

הרבה לפני שתחנת הרדיו גלגלצ הגתה את המותג הגאוני "סופשבוע רגוע" וספרה לאחור את הימים שנותרו בכל שבוע עד ליום חמישי, כולנו ידענו שימי הסופ"ש הם הימים הכי שמחים, מענגים ויפים שיש לנו בשבוע. הפופולריות הרבה של יום חמישי הופכת אותו לא רק למשאת נפשם של כל מקדשי החופש, אלא גם לקלף מיקוח משמעותי בגזרת האירועים – העסקיים והפרטיים. אם אתם מתלבטים האם לקיים את אירוע החברה הבא שלכם ביום חמישי או ראשון (יום המנוחה בחו"ל וכתוצאה מכך יום פחות עמוס לחברות ישראליות עם לקוחות מעבר לים) ואולי בכלל באמצע השבוע – הנה כמה פרמטרים שיעשו לכם סדר בראש.

האפקט

האירוע נגמר, הקונפטי שמוטים במרכז הרחבה והלב של האורחים שלכם עולה על גדותיו. אין ספק, ארגנתם אירוע מושלם. אם אתם רוצים שאפקט ה"וואו" ישאר גם אחרי האירוע, אולי מוטב לקבוע את האירוע באמצע שבוע. "היום שאחרי" במשרד תורם לאפקט, ובין כוס קפה אחת להנגאובר מבורך (כן, יש דבר כזה, והוא קורה במיוחד אחרי שממש נהנים), תהיו בטוחים שהעובדים שלכם ישמחו לשתף זה את זה בחוויות ולעבד את האירוע במשותף. אירוע בליל חמישי, לעומת זאת, אומר שהיום שאחרי ימצא את העובדים שלכם ביום חופש (או לפחות, אנחנו מקווים בשבילם שהם לא עובדים בשישי…), והאפקט מעט יפגע.

סיום שעת אירוע

אירוע ביום חמישי משדר לאורחים שלכם: אתם כאן כדי ליהנות, להתפרע ולמשוך את המסיבה עד בלי די. בשונה מאירוע באמצע השבוע, ביום חמישי אפשר לחגוג עד שעות מאוחרות (מאוד), בלי הצורך לקום למחרת מוקדם לעבודה. כמובן שאירוע כזה לא מתאים לכל חברה, אלא בעיקר לארגונים צעירים ומגובשים. יחד עם זאת, אפשר גם ליהנות מכל העולמות – לערוך אירוע באמצע שבוע ולאפשר לעובדים להגיע בשעה מאוחרת יותר למחרת למשרד.

הזמינות

אם התכנית האמנותית שלכם כוללת הרצאה מבוקשת או הופעה חיה, דעו כי ביחס ישיר לפופולריות של ימי חמישי – כך גם הזמינות של האמנים השונים יורדת בהתאם ביום זה, במיוחד המבוקשים שבהם. מה עושים? אם שריינתם את תאריך האירוע הרבה זמן מראש, נסו "לתפוס" את האמן הרצוי מיד, או פשוט ללכת על אמן אחר ☺ בנוסף, קחו בחשבון שימי חמישי פופולריים במיוחד גם בגזרת האירועים הפרטיים (יעידו על כך שלל ההזמנות שנוחתות לכם בתיבת הדואר) ועל כן יש סיכוי טוב שהעובדים שלכם יאלצו לוותר על האירוע העסקי שתכננתם עבורם לטובת אירוע אישי.

המחיר

קצרים בתקציב? שימו לב שבימי חמישי המחיר קופץ באופן משמעותי. גם גני האירועים והאולמות מבינים את הפוטנציאל הגדול של ימי חמישי ובדרך כלל נותנים הצעות מחיר מדורגות, כשיום ראשון מתהדר במחיר הנמוך ביותר וימי חמישי ושישי – במחיר הגבוה ביותר. אם אתם מחליטים שהפער שווה את זה – לכו על זה. אם לא – אולי כדאי לחסוך במחיר המנה ולהשקיע באטרקציה נוספת באירוע.

אז חמישי, שלישי או ראשון? לא משנה באיזה יום תבחרו, דאגו שתוכן האירוע יעשה "וואו" נעים בלב לאורחים שלכם!