המשימה: בחירת קונספט למסיבת פורים לעובדים

פורים לעובדי החברה, המסיבה הכי טובה של השנה!

מסיבת פורים לעובדים

כבר אמרו רבותינו ש"יותר ממה שאוהבים העובדים להתלבש לאירוע חברה נוצץ, הם אוהבים להתחפש במסיבת הפורים המשרדית". את הפסוק הזה, שלגמרי לא אנחנו המצאנו, ניתן לראות בכל אחת ממסיבות הפורים ברחבי ארצנו היפה. במתחם אחד מתכנסים סופרמן, כיפה אדומה, אינדיאנית, אלביס וגם בוב ספוג וכולם כאחד חוגגים את החג הכי שמח בשנה. איך אפשר להעצים את הכיף, להגדיל את החוויה ולגרום למסיבה שלכם להיות מושלמת באמת? פשוט צרו אירוע קונספט. איך עושים את זה? הו, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. הנה כמה קונספטים מדליקים במיוחד לתחפושת פורים קבוצתית ולא פחות מכך לעיצוב האירוע.

חוזרים להיות ילדים

כל אחד מאיתנו סוחב צלקת ילדות העונה לשם: "כשהייתי בן 8 אמא שלי חיפשה אותי ל____ (השלם את החסר) וזה היה הדבר הכי מביך בעולם". אנחנו אומרים: כדי להתמודד עם העניין הזה, צריך לעבור חוויה מתקנת! במסגרת הקונספט המדליק הזה, הורו לעובדים שלכם להתחפש לאחת מתחפושות הילדות שלהם. אחת תהיה נסיכה, אחר יהיה לוח מודעות ועובד שלישי יהיה פנדה פרוותית. התוצאה תהיה מצחיקה במיוחד. עלינו.

עובדי החברה משחזרים את המגילה

אם זה עבד בפרס הרחוקה (לפחות לחלק מהדמויות), למה שזה לא יעבוד אצלכם? צרו תחפושת קבוצתית לכל עובדי המשרד, כשכל עובד מגלם דמות אחרת ממגילת אסתר. אחד יהיה המן, השני אחשוורוש והשלישית תתחפש לאסתר המלכה (ובל נשכח את מרדכי היהודי, ושתי, בגתן ותרש, עשרת בני המן, וויזתא ועוד רבים וטובים). מעבר לחיבור המגניב לחג הפורים והתחפושות היפות שיווצרו, תוכלו להעצים את הקונספט בכך שתבקשו מהעובדים להתאים את סיפור המגילה לחיי היום יום המשרדיים. אחרי כמה כוסות יין מתובלות בוויסקי וקצת טקילה (ובירה) (וגם וודקה) (טוב, די), העובדים יוכלו להמחיז את הסיפור שיצרו, וכולם יוכלו ליהנות מאווירה מצחיקה במיוחד.

נוסעים במנהרת הזמן

מסיבת פורים זו הזדמנות מצוינת לכל חובבי הנוסטלגיה להרגיש לערב אחד כאילו הם באמת עברו במנהרת זמן, לעשורים מוקדמים יותר. תוכלו לבחור עשור מסוים ולבקש מכל העובדים להתחפש לפיו או שתוכלו פשוט לתת להם בחירה ולראות מי מחובר לחלק ההיפי שלו, מי נהנה מדיסקו פרוע ומי היה שמח לחזור לשנות ה-90. אל תשכחו להתאים את העיצוב והמוזיקה לעשור שבחרתם.

הופכים לגיבורי על

אם רוצים מסיבת על, צריך להתחפש לגיבורי על! בשנים האחרונות, כשיש לנו נציגות ישראלית מכובדת בתור וונדר וומן האלמותית, אנחנו חייבים לערוך מחווה לכל העניין הזה! ערכו ערב בסגנון גיבורי על ותנו לעובדים לקחת את זה לכיוון שהם חושבים – אחד יהיה סופר מן, השני באטמן והשלישי וולברין מ-Xמן. את העיצוב תוכלו להתאים בקלות – תלו מסכות מדליקות, פוסטרים ואלמנטים מסרטי גיבורי העל השונים (זה המקום היחיד בו קורי עכביש יתקבלו בברכה, נצלו את זה) ותנו לאווירה לעשות את השאר!

מתחלקים לזוגות

לא חייבים להיות בזוגיות בחיים האמיתיים כדי להשתתף בתחפושת זוגית. בקשו מהעובדים שלכם להתחלק לזוגות, כשלכל זוג תהיה תחפושת מקורית משלו – התאומות אולסן, סטטיק ובן אל, אדם וחווה, בוני וקלייד, פיטר פן וטינקרבל או בטמן ורובין ועוד ועוד ועוד. התוצאה תכפיל את הכיף במסיבה פי 2 ותגרום גם לעקשנים ביותר להתחפש.

אז מה הכי מתאים לעובדים שלכם? מה יהיה הקונספט הפורימי של המסיבה שלכם? אל תשכחו לשתף אותנו!