המשימה: לצנן את העובדים שלכם

רעיונות לימי כיף וגיבוש בקיץ

ימי הקיץ הארוכים מזמנים איתם שלל תהיות: להתחתן עם המזגן או עם חברת קרטיבים? ללבוש מכנסיים קצרים או עוד יותר קצרים? להיות או לא להיות? טוב, עם התהיה האחרונה קצת נסחפנו, כי ידוע שהקיץ הוא דווקא זמן של פאן ולא של תהיות קיומיות שכאלה. אז במסגרת הפאן, הקלילות והרצון שלנו לעזור לכם לעשות טוב לעובדים החרוצים בחברה – הנה כמה רעיונות יעילים לימי כיף וגיבוש בקיץ המחולקים לפי "מחלקות": פעילויות באוויר הפתוח, במים וכמובן – גם במזגן. הכינו קפה קר, כוונו את מעלות המזגן למינוס כלשהו – וקדימה, יוצאים לדרך.

פעילויות באוויר הפתוח

בחורף לא הוצאנו את האף מהבית כי השמיכה קרצה לנו יותר, באביב האלרגיות הכו בנו ללא רחם וכעת לא נותרו לנו תירוצים כלל – את הקיץ מבלים בחוץ! אז נכון שהטמפרטורות מרקיעות שחקים, אבל עם הפעילויות הנכונות, תאמינו לנו, העובדים שלכם ישכחו את האוגוסט שבחוץ ויתמכרו לחוויה:

  • פעילות אתגרית – יש לכם אומץ (ואישור מחברת הביטוח)? קחו את העובדים שלכם לקפיצת בנג'י, סנפלינג או פארק חבלים!
  • יום ספורט – יום תחרותי עם מלא אנרגיה, במסגרתו תוכלו לשלב פעילויות ספורטיביות ומשחקי כדור לצד סדנאות יוגה ושיעורי פילאטיס
  • טיולי שטח – על גבי רייזרים, ריינג'רים, טרקטורונים או ג'יפים
  • גלישת חולות – גלישה על גבי בורדים ייעודיים לחולות. גולשים בעמידה, שכיבה או בישיבה ונהנים מהאדרנלין!
  • כדור פורח – קבוצת העובדים מתחלקת למספר כדורים פורחים ועפה לשמים! האוויר שם, בגבהים, יעשה לכולם טוב…

פעילויות במים

קיץ = מים. זוהי משוואה פשוטה בה אנו דבקים באדיקות, ומשתדלים ליישם אותה על ידי איחוד מרגש עם מקור המים הקרוב אלינו כשאנחנו רק יכולים. הנה כמה רעיונות כיפיים במיוחד לימי כיף וגיבוש שיצננו את העובדים שלכם (בקטע טוב):

  • מסיבות חוף – כשהשמש מתחילה להראות סימני עייפות, זה בדיוק הזמן להקים את מתחם המסיבות שלכם וליהנות מכל העולמות. תוך כדי שחיה נעימה במי הים הקרירים, שלבו גם מסיבה מקפיצה, אלכוהול איכותי, עמדות אוכל קלילות – והכיף כבר יקרה מעצמו.
  • שייט ביאכטה – איך גורמים לעובדים להתגבש זה עם זה? פשוט מאוד, מאחדים את כולם ביאכטה אחת ושולחים אותם ללב ים! תוכלו לשלב גם משחקי חברה, משקאות, עמדות מזון מסוגים שונים וכמובן – מוזיקה.
  • ספורט ימי – מי אמר שעל בננות עולים רק באילת? פנקו את העובדים שלכם ביום כיף בלב ים. בהתאם לתקציב שלכם ולהעדפות האישיות של העובדים, תוכלו לשלב פעילויות כמו צלילה, סקי מים, בננות, אופנועי ים, סאפ ועוד. אם אתם רוצים להנמיך את רמת האדרנלין ולא לפגוע בכיף – תוכלו לבחור בשייט קיאקים רגוע יותר.
  • וילה עם בריכה – שוכרים וילה ללילה אחד (או יותר, תלוי כמה אתם מפרגנים והם זורמים J ) ונהנים בפעילויות בריכה עם אוכל טוב, שתיה טובה עוד יותר וחברה נעימה. כדאי ומומלץ לשלב גם סדנאות או משחקי חברה.

פעילויות במזגן

אם העובדים שלכם לא ממש מתחברים למים או לפעילויות באוויר הפתוח, אם תכננתם אירוע מטורף בבריכה אבל התחזית מנבאת שיהיה חום אימים (ואתם לא רוצים שהעובדים שלכם יהפכו לשלגונים נמסים נטולי חינניות) – פעילויות חוויתיות במזגן הם בדיוק מה שאתם מחפשים. והאמת? הן לא פחות כיפיות!

  • חדר בריחה – הם פרושים בכל רחבי הארץ ומציעים שעה שלימה של חוויה מגבשת. המשימה היא לפצח את החידה העומדת בבסיסו של החדר תוך 60 דקות (לרוב), על ידי פתירת צפנים, חידות, הסקת מסקנות וחשיבה יצירתית. מלבד תאי המוח ששורפים קלוריות בכיף, החוויה עצמה מהנה במיוחד, שכן כל חדר בריחה מעוצב בתמה מסוימת ולוקח את המשתתפים בו לעולם אחר, אי שם הרחק מהטלפון, המשרד וחדר הישיבות. אלטרנטיבה נוספת היא להביא את חדר הבריחה עד אליכם. בארץ קיימות לא מעט חברות המציעות חדרי בריחה ניידים המגיעים למשרדים או ללוקיישן נבחר בטבע.
  • סדנאות – בישול, אלכוהול, או יצירה? מכשירים שטח בלוקיישן נבחר לטובת הסדנא ונהנים מפעילות מהנה וחוויתית שגם עושה כיף לעובדים וגם מלמדת אותם מיומנויות חדשות!
  • לייזר טאג – אם אתם לא תגיעו אל האדרנלין – הוא יבוא אליכם! קרב לייזר מלא אנרגיות יכניס את העובדים שלכם לאווירה תחרותית מהנה ויגרום גם ליושבי המשרד האדוקים ביותר להיכנס לקצב
  • ערב ספא – מסאז' מפנק, טיפולי פנים וגוף, סאונה לוהטת ורביצה אינסופית בג'קוזי. הוסיפו לחגיגה הזו מגשי אירוח ומשקאות אלכוהוליים, והעובדים שלכם יודו לכם לנצח (לפחות).
  • החלקה על הקרח – כשהקיץ בחוץ בעיצומו – זה הזמן ליהנות מפעילות שעושה תחושות של חורף. סגרו את מגרש ההחלקה על הקרח רק עבור החברה שלכם ותנו לעובדים ליהנות ממינגלינג נעים וקריר.

בחוץ? במים? או במזגן? לא משנה איך העובדים שלכם מעדיפים את יום הגיבוש הקיצי שלהם – אנחנו בטוחים שהצלחנו לספק לכם רעיונות לכמה שנים טובות! תיהנו!