טיפים לעיצוב מרכזי שולחן לאירועים

מה"וואו" הפרוע עד המסר הרגוע

מצאתם את המקום המושלם לאירוע החברה הבא שלכם, החלטתם מה תהיה התכנית האמנותית, המיתוג הושלם ואפילו בחרתם את הנעליים שישתדכו מצוין עם השמלה (או החליפה) שלכם – ומה עכשיו? עכשיו, חברים, מתחיל החלק הכיף באמת: עיצוב מרכזי השולחן.

מרכזי שולחן – המרכז של האירוע

מרכזי השולחן מגיעים באינספור גוונים, סוגים ובכל צורה שאתם מסוגלים להעלות על דעתכם (או שלא). הם יכולים להיות זולים מאוד, יקרים להחריד, יצירתיים במיוחד או קלאסיים ועל זמניים – אבל לא משנה במה תבחרו, תהיו בטוחים שאתם לא רוצים לפספס את נוכחותם באירוע העסקי שלכם, כיוון שהם מוסיפים אופי, אווירה ועיצוב מקסים לכל אירוע. אז איך תדעו כיצד לבחור את העיצוב המתאים ביותר? הנה כמה טיפים שיסייעו לכם בכך.

לגרום להם לומר "וואו"

אפשרות ראשונה היא לבחור במרכזי שולחן שישאירו את האורחים שלכם פעורי פה (בקטע טוב), כאלה שיגרמו להם להודות לאל הפיננסים על כך שהם נמנים על חברי הארגון שלכם ולרצות להעתיק את העיצוב כאן ועכשיו לסלון המגורים שלהם. זה יכול להיות עיצוב עדין וקלאסי או גדול ופומפוזי – המטרה היא שהעובדים יראו שהושקעה מחשבה בתכנון העיצוב.

מזכרת בלתי נשכחת

אם אפשר גם לגרום ל"וואו" מרגש וגם להותיר מזכרת לאורחים שלנו – מה יותר טוב מזה? מרכזי השולחן שלנו יכולים להפוך למתנה לאורחים בסוף הערב. כך למשל אנחנו יכולים לבחור בעיצוב מרכז שולחן עם צמחי תבלין או ליצור מרכז שולחן מעוצב כשהמזכרת שלנו נמצאת כבר בתוכו. באופן זה נרוויח כמה פעמים: פעם ראשונה כשהעובדים שלנו יבינו שחשבנו על מזכרת אישית עבורם, בפעם השניה שהם יבינו שנעשתה כאן עבודה יצירתית ובפעם השלישית, כשנבין שמיקסמנו את תקציב האירוע והשגנו גם מזכרת וגם מרכז שולחן – במחיר אחד!

שילוב מסר אישי

מזכרת זה טוב ויפה (מאוד!), אך אם תרצו לשלב גם מסר אישי לעובדים שלכם – דרך מרכז השולחן שלכם תוכלו לעשות זאת בהצלחה יתירה. כך למשל אתם יכולים לבחור בשילוב כרטיסי תודה עם מסר אישי לכל אחד מהעובדים (במידה ויש כרטיסי שם) או לקחת את העניין צעד אחד קדימה ולשלב את המסר האישי עם משחק משעשע, כמו למשל פאזל נייר להרכבה היוצר מסר אישי.

התאמה לקונספט האירוע

אם בחרתם קונספט לאירוע, עיצוב מרכז השולחן באותה "רוח" עיצובית יהיה הצעד החכם (והיצירתי עד מאוד ☺ ) לעשות. אם למשל אירוע החברה שלכם הוא מסיבת נושא של דיסני, תוכלו לשלב מוטיבים מעולם האגדות במרכז השולחן שלכם. וכעת אנחנו מזמינים אתכם לעצום את העיניים ולדמיין את סט כלי התה מהסרט "היפה והחיה", כשהוא מוצב במרכז השולחן ותורם לאווירה קסומה במיוחד.

התאמה למועד האירוע

במידה וערב החברה או האירוע העסקי שלכם נערך בזיקה לחג או מועד מסוימים (יום העצמאות, חג השבועות או יום המשפחה), תוכלו לשלב מוטיבים מהתאריך המיוחד בשולחן שלכם. כך למשל ביום המשפחה תוכלו להציב במרכז השולחן תמונות משפחתיות המושלבות עם סידורי פרחים קטנים (תזדקקו לשיתוף הפעולה של משפחות העובדים שלכם, אבל אנחנו בטוחים שהם ישושו לסייע לכם, במיוחד אם מדובר בתמונות מביכות במיוחד…), בחג השבועות תוכלו לעצב טנא פירות (מפלסטיק או פירות אמיתיים, מה שמחזיר אותנו לעניין המזכרת) ושיבולים ולקראת ראש השנה ניתן לשלב סידורי פרחים עם מסרים חגיגיים לקראת ההתחלה החדשה שהשנה מביאה בכנפיה.

בסוף – הכל עניין של תקציב (ומחשבה טובה)

אין סוף לרעיונות היצירתיים שניתן לחשוב עליהם, אך בסופו של דבר הכל מסתכם בתקציב. אם התקציב שלכם מאפשר לכם להתפרע – לכו על זה, אך גם אם אתם מצוידים בתקציב מוגבל ועדיין רוצים לעשות לעובדים שלכם טוב בעיניים ובלב, זכרו שיש לא מעט סידורי שולחן שניתן לחשוב עליהם שאינם כרוכים בהוצאה גדולה. אם תהיה לכם מוטיבציה להשקיע – אנחנו בטוחים שתוכלו להוציא את הטוב והיפה ביותר מהתקציב העומד לרשותכם.

מקווים שהצלחנו לפתוח לכם את חיישני היצירתיות ☺