כשהילדים גונבים את ההצגה

אטרקציות לילדים באירוע עסקי

שילוב הילדים והמשפחה באירוע חברה מביאים עמם ערך עצום. השיא הוא שהילד מחכה ומצפה לאירוע החברה בעבודה.

כאשר אתם באים לתכנן אירוע משפחות המוקדש לילדי העובדים, שימו את הילדים במרכז. עבודה מקדימה קצרה של פילוח הגלאים, תאפשר לכם להתאים את התכנים וההפעלות בצורה אופטימליות. התחשבו בבחירת תאריך ובשעות, התאימו את הקונספט ובהתאם את האוכל, העיצוב והאווירה – פשוט תגרמו להם לחייך .

ואחרי שאמרנו את כל זה, צריך לזכור שגם ההורים והרווקים מוזמנים לאירוע – שימו לב שלא שכחתם אותם ושלבו מחוות קטנות ותכנים שיותאמו גם להם.

מבובו הליצן ועד ביתנים מתנפחים – הנה כמה אטרקציות שילדים אוהבים:

מפעילי ילדים – והאפשרויות רבות

מהפעלות מגוונות ומשחקים במתחם ילדים ועד לסטנדאפ לילדים – כן יש דבר כזה! תכננו את ההפעלות בהתאם לתקציב ולמיקום – האם יש שטח פתוח או שתצטרכו לתחם אזור באולם לילדים? מה החללים הקיימים וגודלם והתאמת סוג וכמות ההפעלות בהתאם.

ניתן לבחור מאין סוף אפשרויות ליצנים, מפעילי בלונים בצורות, הפעלות קרקס כמו ג'אגלינג ואיש על קביים, עמדות איפור ותחפושות משעשעות ואפשר גם לחלק שקיות הפתעה במשחק מחבואים מונחה.

אם יש ילדים טיפה יותר גדולים אפשר לשלב סדנאות ומפעילי עמדות שגם ילד מעל או מתחת גיל 5 יכול להנות מהם – עמדת ציור הכוללת כל מיני עזרים ואביזרים, עמדת פיסול בפימו ועמדות יצירה שונות המופנות גם לבנים וגם לבנות. היתרון הוא התעסוקה השקטה יחסית של הילדים בנוסף להנאה שלהם והנחת של ההורים.

מתנפחים

אם מדובר על אירוע תחת כיפת השמיים, ג'ימבורי הוא פתרון קסם שמח וכייפי ולא פעם תראו גם כמה מבוגרים קופצים לבריכת הכדורים. חשוב לזכור שכל הפעלה כזו צריכה לבוא עם רישיון מיוחד ולא כל ספק כשיר או מבוטח להפעלה זו. חשוב שבכל ביתן יהיה משגיח – אנחנו רוצים שהאירוע יסתיים בטעם של עוד ולא טעם של דמעות!

ספורט, משחקי מחשב ומשחקי חברה

לילדים בוגרים יותר אין חשק לעשות ציורי אצבעות. באירוע בו בחרתם באטרקציה שמתאימה לגילאי שנתיים עד 10, תעשו בחכמה להוסיף עוד כמה שקלים על הפעלה לגילאי 10 בואכה בני נוער. תוכלו להשכיר עמדות ווי פיי ומשחקי טלוויזיה שונים או משחקי מחשב מדליקים במיוחד. הצעקה האחרונה היא משקפי ה VR המשלבים משחקי הרפתקאות ממוחשבים ומתאימים לילדים ונוער.

אם האירוע תחת כיפת השמיים תוכלו לעשות פעילות "צופית" כגון חפש את המטמון או משחק רמזים, לרוב במשחקים כאלו יהיה שיתוף פעולה מקסים בין הבוגרים יותר לילדים וחסכתם המוןןןן כאב ראש להורים.

ילדים הם עולם שלם של כיף ומשחקים, יחד עם זאת, חשוב להשקיע מחשבה ולהיות מגוונים בבחירה.

איך בוחרים את החברה המושלמת לאטרקציות? כיצד בטוחים שבחרתם נכון? חפשו כתבות נוספות באתרינו 🙂