האם הפלא הקולינארי הממונע מתאים לאירוע הבא שלכם?

יתרונות וחסרונות של הפוד טראק

העידן החדש מביא עמו רוחות קולינריות רעננות במיוחד. לא עוד מטבח קצה הממוקם בקצה אולם האירועים – אלא משאית אוכל מדליקה וחיננית, האוצרת בתוכה את כל פלאי הגסטרונומיה! אם טרם הכרתם את הפלא הממונע שכבש בסערה את עולם האירועים העסקיים, הנה קווים קצרים לדמותו, וכדי לסייע לכם להחליט האם הוא מתאים לאירוע הבא שלכם – גם יתרונות וחסרונות לשכירתו.

אז מה זה בעצם פוד טראק (משאית אוכל)?

בתרגום חופשי, פוד טראק הוא למעשה משאית מזון. המשאית הוסבה במיוחד להכנה ומכירת מזון, כשלכל אחת יש את הסגנון העיצובי הייחודי לה, המזון המיוחד שהיא מוכרת והסטייל המאפיין אותה. ממש כמו האוטו גלידה הישן והטוב, אך הרבה הרבה יותר שווה.

אם לרגע חשבתם שמדובר באוכל מהסוג הנחות או מזון מהיר נטול מעוף – חשבו מסלול מחדש. משאיות האוכל מציעות גם מזון גורמה משובח וזוהי אחת הסיבות לכך שהן הפכו לטרנד עולה בכל רחבי העולם. וכעת, אחרי שערכנו היכרות ידידותית ביניכם לבין הפוד טראק, הנה כמה יתרונות וחסרונות לשימוש בו באירוע העסקי הבא שלכם.

פוד טראק באירוע – היתרונות

  • שונה ומיוחד

אם אתם באמת רוצים להרשים את העובדים שלכם ולהעניק להם חוויה קולינרית מיוחדת באירוע החברה הבא, פוד טראק זו דרך נהדרת לעשות זאת. אנחנו, חלילה, לא מכפישים את סגנון ההגשה המסורתי לשולחנות או מזנוני הבופה המרהיבים, אך עם זאת – אם אתם רוצים לגוון, לחדש ולרענן את הפן הקולינרי באירוע מבלי לפגום באיכות, תהיו בטוחים שמשאית אוכל מדליקה תעשה את העבודה.

  • נייד

חשבתם על מיקום מיוחד אך אתם חוששים שהקייטרינג לא יהיה איכותי מספיק? רוצים לערוך את האירוע שלכם באוויר הפתוח במיקום מדליק התואם את קונספט האירוע אבל אתם לא יודעים מה לעשות עם הפן הקולינרי של האירוע? הפוד טראק יהיה חברכם הנאמן. העובדה שמדובר, אחרי הכל, במשאית ממונעת, הופכת אותו לנייד ולכזה שניתן להכניס בקלות לחללים פתוחים ורחבים.

  • היצע קולינרי מגוון

עצמו את העיניים ודמיינו את תפריט האוכל באירוע הבא. כעת פקחו אותם ואתרו ספק משאית אוכל שיענה על הדרישות הקולינריות שלכם. הבטחה שלנו – תוכלו לעשות זאת בקלות. כמעט כל סוג אוכל שתחפצו בו, בכל קונספט ובכל צורת הגשה – קיים בתוצרת של משאיות האוכל. אחרי הכל, חלק גדול מהרעיון העומד מאחורי הטרנד הזה הוא להנגיש סוגים רבים ומגוונים של מאכלים לכו-לם. לכם נשאר רק לבחור.

החסרונות

  • נייד – אך לא נכנס לכל מקום

לעתים היתרון יכול להפוך לחסרון. משאיות האוכל הן אמנם ניידות מצד אחד, אך מצד שני העובדה שאין להם מקום ייעודי בחלל הנבחר לאירוע עשויים לגרום לכך שהן פשוט לא יוכלו להיכנס, פיזית, לתוכו. אם האירוע שלכם נערך בחלל סגור, בדקו היטב מהם דרכי הגישה, מהו רוחבה של הדלת ומה של המשאית – וודאו כי אכן יש לה מקום.

  • מוגבל במספר העובדים והתוצרת

למשאית האוכל גודל מוגבל, וכך גם מספר העובדים היכולים לעבוד בה בו זמנית וכמות התוצרת שהם מסוגלים לייצר. אם מדובר באירוע אינטימי יחסית או שהפוד טראק היא חלק ממזנוני אוכל נוספים – כמובן שאין בעיה להזמין את שירותיה לאירוע, אך אם אתם "בונים" רק עליה – קחו זאת בחשבון והבטיחו שלא יווצר מצב בו האורחים שלכם ישארו רעבים…

  • לא את כל סוגי האוכל ניתן להזמין

אמנם משאיות האוכל מאופיינות בהיצע קולינרי מגוון ואיכותי במיוחד, אך לא את כל סוגי האוכל ניתן להזמין. מלכתחילה, המטרה של הפוד טראק הוא להנגיש סוגים רבים של מאכלים, אך לערוך את ההכנה מבעוד מועד, כך שההגשה תהיה מהירה. אין ספק שמדובר ביתרון גדול באירוע, אך עם זאת, הוא מגביל את סוגי האוכל לתוצרת שניתן להכין במהירות ושלא מאבדת את צורתה או טעמה כעבור זמן.

ארבעה גלגלים, אינספור עיצובים מדליקים ותפריט קולינרי שיעשה לכם חשק להישאר בקרבת שלדת משאית האוכל לנצח – טרנד עולה, כבר אמרנו?