שלפו את בגדי הים – אירועי הקיץ בפתח!

טיפים לקראת אירועי הקיץ

אחרי חודשים של חיבוק ארוך עם התנור ומערכת יחסים ארוכה עם הסוודר, הגיע הזמן להשיל את השכבות ולהפשיל שרוולים – השמש בחוץ, הים מחכה רק לנו, גם החופשה השנתית אורבת מעבר לפינה, וזה בדיוק הזמן להתחיל לארגן את האירוע שהעובדים מחכים לו כל השנה: אירוע הקיץ! רגע לפני שהטמפרטורות מרקיעות שחקים, הנה כמה רעיונות לארגון הערב הכי לוהט בחברה.

  1. בפנים זה הבחוץ החדש

בקיץ כמו בקיץ, כדי לנצל את אווירת החופש עד הסוף, מחליטים לא מעט מפיקי אירועים לערוך את האירוע באוויר הפתוח. אין ספק שכך נוצרת אווירה משוחררת וקלילה (בניגוד לארבע הקירות שסגרו אותנו בתוכם כל החורף) אך מצד שני, כשחם מאוד בחוץ והלחות כובשת כל חלקה טובה, אנו עשויים להפסיד את הכיף הטמון במרחב הפתוח, ולסבול לא מעט מחום במהלך האירוע.

הקיץ קורא לנו להיות יצירתיים! אם אתם יודעים שמזג האוויר צפוי להיות חם במיוחד, נסו לערוך את האירוע במקום סגור כדי ליהנות מהיתרונות שהוא מספק (מי אמר מזגן ולא קיבל?) ולתת דגש משמעותי על עיצוב החלל, כך שהאווירה תרגיש קיצית במיוחד. תוכלו לבחור אלמנטים מדליקים של קיץ כמו פרחים צבעוניים, אייסים קפואים, שמש דקורטיבית, להורות על קוד לבוש קליל בסגנון חוף, וכמובן, לדאוג למוזיקה שתגרום לעובדים לחשוב שהם בלב קופקבנה – ולהתנהג בהתאם.

לחילופין, תוכלו ללכת "הפוך על הפוך" ולעצב את החלל בסגנון חורפי וקריר – הרי אמרנו שהקיץ קורא לנו לגלות יצירתיות!

  1. שאבו מים בששון!

אם האירוע נערך באוויר הפתוח, נסו לנצל את כל המשאבים העומדים לרשותכם כדי להפוך את המקום לנעים וקריר. תוכלו להשתמש באמצעי קירור מלאכותיים כמו מאווררים ומזגנים ניידים, או פשוט – לדאוג למשחקים מדליקים שיקררו את הגוף ויחממו את האווירה. מלחמות מים בין קבוצות עובדים יכולות להיות רעיון מצוין לשבירת הקרח ולגיבוש מרענן, מסיבת בריכה יכולה ליצור אווירה נהדרת או אפילו בילוי בפארק מים שנסגר במיוחד לרגל המאורע – זה הקיץ, וכל האפשרויות פתוחות!

  1. לכו על תפריט קליל

את מקומם של הבשרים המעושנים וה"כבדים" תופס תפריט חלבי קליל, את המרקים הרותחים מחליפים שייקים מרעננים והתפריט כולו לובש קלילות וקיץ. תוכלו לערוך מסיבת ברביקיו המונית ולדאוג למגוון סלטים רעננים לצד הבשר החם, לבחור בתפריט המשלב מנות קרות ומרעננות וכמובן – וודאו שמקומם של הקוקטיילים הקיציים לא נפקד מהבר!

  1. ליהנות מכל העולמות

בקיץ הימים ארוכים במיוחד, והשמש לא ממהרת לשקוע. תוכלו לרתום את הנתון הזה לטובתכם, וליצור אירוע בלתי נשכח. דמיינו את התרחיש הבא: אתם מתחילים את האירוע בצהרים, באווירה קיצית ונינוחה, משלבים תכנית אמנותית כיפית וארוחת צהרים קלילה, ולאט לאט הערב מתגנב – ומאפשר להתחיל במסיבה! מסיבה על החוף, מדורה ענקית של כל העובדים, מופע בלתי נשכח או פשוט מסיבה כיפית במיוחד שממסמרת את כולם לרחבת הריקודים – למה לא ליהנות מכל העולמות, אם אפשר?

  1. מתנות קטנות

כשהערב מגיע לסיומו וכולם עייפים אך מרוצים (ורק מחכים להתחיל את הקיץ!), זה הזמן לשלוף את הקלף האחרון בחפיסה: המתנות!

יש אינספור גאדג'טים מדליקים ומתנות כיפיות שהעובדים יכולים ליהנות מהם – וכולם על טהרת הקיץ. תוכלו לבחור במאוורר ממותג מתיז מים, סט ברביקיו לערבי הקיץ הארוכים, תבנית בצורות מקוריות להכנת ארטיקים קפואים, מכונת גלידה (אם אתם ממש משקיענים), מגבת חוף ענקית, קופסא בצורת אבטיח לאחסון… ובכן, אבטיח, ועוד אינספור רעיונות מעולים שיקררו לעובדים את הקיץ ויחממו להם את הלב.

אירועי הקיץ קוראים לנו לעשות יותר ובגדול, לחשוב מחוץ לקופסא, להיות יצירתיים ולהתנסות בכל מה שכיף – הקיץ כבר כאן, אתם מוכנים אליו?