בואו בהמוניכם!

כיצד משווקים כנס?

רשימת הנואמים מוכנה, הצלחות צוחצחו והדיילים ודיילות מוכנים. חסר רק פרט קטן אחד – למלא את רשימת המוזמנים. איך תדאגו שכל המי ומי בתחום יגיעו לכנס המושקע שלכם? אין נוסחה אחת לשיווק, אך שילוב של כמה פלטפורמות ושיטות יכול להביא להצלחה.

כיצד "משווקין"

יש הרבה פלטפורמות לשיווק בימינו והעידן הדיגיטלי מביא עמו אופציות נפלאות לטרגט ולהגיע לקהל המדויק שאתם רוצים לראות בכנס שלכם.

רשתות חברתיות

פייסבוק, אינסטגרם, לינקדין וגוגל פלוס, הם שמות המוכרים לכל מי שעושה נטוורקינטג און ליין ולכן כל מפיק יעשה בשכל אם ישתמש בהם. לפייסבוק יש יכולות נהדרות להגיע אל קהל המטרה שלכם בפרסום ממומן, אך הרבה מפיקים מחליטים לעשות בעצמם את עבודת השיווק ברשתות החברתיות ומתפלאים מדוע אינם מגיעים לתוצאות הרצויות, לכן אנו ממליצים כי תשכרו קופירייטר ואיש PPC לעבודת השיווק ברשתות החברתיות – זה רק נראה קל, אך למעשה השיווק ברשתות חברתיות הוא אומנות – לכל רשת יש את צורת הפנייה המתאימה לה ואת צורת הקמפיין המתנהלת מאחורי הקלעים. איש שיווק מצוין, יוכל לעזור לכם להשיג תוצאות מצוינות בכל פלטפורמה. בנוסף רוב אנשי השיווק ברשתות חברתיות יוכלו לסייע לכם לא רק בפלטפורמה, אלא בניטור השיח ובהשגת מאגר אנשים וקהלים לכנס הבא שלכם.

מהרשת החברתית לרשת המידע

אם הרשתות החברתיות יכולות להביא לכם קהל, אזי שרשת המידע הגדולה בעולם, גוגל, יכולה לא פחות ואף יותר!

לגוגל שלל אופציות למשווק הדיגיטלי – באנרים במגוון רחב של אתרים, כמו גם יכולת להתביית על אתרים שיעניינו את קהל היעד שלכם. דפי נחיתה ופרסומות מטורגטות, רשימות רימרקטינג שעוקבות אחרי הקהל שלכם עד לסוף העולם וכמובן איך אפשר בלי להזכיר את יוטיוב – תוכלו להכין פרסומת קצרה לכנס, או לעלות סרטון מושקע בערוץ שלכם – אין סוף לאפשרויות שסרטון יכול להעניק לכנס שלכם.

אל תשכחו גם את תיבת המיילים שלכם – הרבה אנשים יעדיפו לשמוע על הכנס במייל, עבורם השליחה במייל הינה "רצינית" יותר ונותנת להם תחושת ייחוד וערך. שימו לב, שכדי להפיץ לרשומות המאשרות קבלת פרסומים (חוק הספאם), ייתכן כי ידרשו לכם שיתופי פעולה עם יזמיות כנסים מוכרות.

שת"פ

לכל סוג כנס יש איגוד, או לשכה, או לובי המתכנס סביב נושאיו. מה יותר קל מלשתף עמן פעולה? תארו לכם שאתם מעוניינים לעשות כנס לעורכי דין, מי יהיה שותף טבעי יותר מאשר לשכת עורכי הדין, שתוכל לפרסם אתכם באתר שלה? או אחד משלל בתי הספר לעריכת דין, שבאמצעותם תוכלו לפנות לעורכי דין לעתיד או עורכי דין בהשתלמות. בעולם ההייטק שיתופי פעולה עם חברות גדולות של טכנולוגיה, עשויים אף להניב כתבה במדורים כלכליים ואף לגייס נותני חסות גדולים יותר. ניתן גם לשתף פעולה עם אתרי אינטרנט גדולים כגון "גייקטיים", על מנת להגיע למסד נתונים המכיל את קהל היעד שלכם. כמובן שעל השת"פ לקרוץ לחברות אלו – תוכלו להציע להם לקבל חסות ראשית על האירוע ללא עלות, אחוז מהרווחים, או הרצאת מפתח באירוע ולוגו על ההזמנות.

360

עליכם לשאוף שקהל היעד לא ישמע על הכנס שלכם רק בפייסבוק אלא יקבל מידע גם במייל גם כאשר הוא מאזין לשירים ביוטיוב, כשהוא נכנס למדור האהוב עליו בוויינט ומתעדכן בבלוג או באתר האינטרנט המקצועי בתחומו. כך תבטיחו שקהל היעד ירגיש שמדובר באירוע גדול שאסור להחמיץ.

קראו עוד על מערכת רישום לכנסים