אני פורים? אני פורים!

כך תגרמו לעובדים שלכם להתחפש במסיבת פורים בחברה

אנשים שלא אוהבים להתחפש: קווים לדמותם

יש עובדים שמדמיינים את התחפושת הפורימית שלהם כבר בראש השנה. יש כאלה שמזמינים כמה אופציות לתחפושות מהאינטרנט, חורשים את חנויות התחפושות, מקפידים על אקססוריז נלווים ובאופן כללי די מכורים לקונספט. לעומתם, יש לא מעט אנשים שברגע שהם עוברים גיל מסוים – התחפושות מהם והלאה. זה יכול לקרות בגיל 30, אחרים מתנערים מתחפושות יחד עם מרד ההתבגרות שלהם ויש גם כאלה שפשוט מרגישים שדי. הם כבר זקנים מדי בשביל זה. ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיגרמו גם לעובדים העקשנים ביותר להשתחרר, להתחפש, ולהפוך את מסיבת הפורים השנתית למושלמת באמת.

  1. ארגנו תחרות תחפושות

הטריק הכי עתיק (וזה חרוז, אז זה אומר שזה נכון) בספר החוקים הפורימי אומר שאם תכריזו על תחרות תחפושות משרדית ותציעו פרסים שווים לזוכים – תעלו את אחוז המתחפשים בכמה אחוזים טובים. קבעו מראש מי יהיה חבר השופטים שיכריע בסוגיה הקיומית הזו ואל תשכחו לעדכן את העובדים בפרסים השווים שבחרתם (זה יכול להיות ספא, ארוחה זוגית שווה או אפילו חופשה מפנקת) – וכך הדרייב בוא יבוא!

  1. הכניסו את העובדים לאווירה

אם אתם רוצים לגרום לכל העובדים להתחפש ולמסיבת פורים להיות משהו שבאמת מחכים לו, פשוט תעלו את רמת הציפיה לקראת הערב. מה עושים? תוכלו לערוך פעילויות שונות, משחקים, לחלק את העובדים לקבוצות כשכל קבוצה אחראית על תחפושת קבוצתית מסוימת, לשלב משימות פורימיות (גמד ענק תמיד עובד) ולהכניס בתוכן גם המצאת תחפושת ועוד ועוד, כיד הדמיון הטובה עליכם. האווירה הקבוצתית והלחץ החברתי יעשו את שלהם, אנחנו מבטיחים.

  1. איימו – כניסה לאירוע בתחפושות בלבד!

טוב, זו המלצה קצת טריקית והיא תלויה מאוד בהווי המשרדי שלכם ובמרדנים הספציפים שאתם מניחים שלא יגיעו מחופשים. המוטו העומד מאחורי ההמלצה הזו היא "מה שלא הולך במוח – הולך בכוח", שזו המלצה נהדרת בכלל לחיים, תודו 🙂

בהזמנה למסיבה תוכלו להוסיף כיתוב בסגנון "הכניסה בתחפושות בלבד" ולקוות שליבם המרדני של העובדים שלכם יתרכך. אם אתם מפחדים לקחת את הסיכון שזה יגרום לעובדים מסוימים לא להגיע, תוכלו להציב בכניסה למקום סטנד עם אביזרים פורימיים מדליקים, כך שגם מי שלא מגיע מחופש אבל נדבק באווירה הצבעונית – יוכל לחזור בו באלגנטיות.

  1. עזרו לעובדים שלכם לבחור

יש אנשים שלא מתחפשים, לא כי יש להם התנגדות פנימית עזה לקונספט, אלא שהם פשוט מרגישים שאין להם רעיונות טובים מספיק. זה הזמן לגייס את הדמיון והיצירתיות שלכם ולעזור להם בבחירה. תוכלו לתת כיווני מחשבה או רעיונות לתחפושות ספציפיות מעולמות שונים, ולתת להם לבחור. איך בוחרים קונספט לפורים? חפשו את הכתבה המעולה הבאה "המשימה: בחירת קונספט למסיבת פורים".

אם תיישמו לפחות אחת מההמלצות שלנו – אנחנו יכולים להבטיח לכם שמסיבת הפורים תהיה כיפית ומחופשת במיוחד. תחזרו לספר איך היה 🙂