ככה מקימים ביתן – חלק ג' (ואחרון)

לוגיסטיקה

אנחנו לא מאמינים שסדרת הכתבות שלנו מגיעה לקיצה. פייר – נקשרנו. אבל אנחנו רגועים ובטוחים שאנחנו מציידים אתכם בכל מה שאתם צריכים לדעת בדרך להקמת הביתן בכנס או ביריד הבאים (פספסתם? הנה החלק הראשון וכאן יחכה לכם החלק השני בסדרה). אז רגע לפני שניפרד (בדמעות), קבלו את החלק האחרון, החביב והחשוב – הלוגיסטיקה העומדת מאחורי הביתן.

אוכל, נראות וניקיון

העובדים שלכם צריכים לאכול? צריכים. חייבים להיראות טוב? בטח. והביתן, מה איתו? גם הוא חייב להיות נוצץ, יפה ומבריק לאורך כל ימי הכנס. אז איך מנצחים על המלאכה הלוגיסטית ונשארים בחיים? הנה כמה נקודות חשובות שכדאי לדאוג להם.

  1. אוכל, קדימה אוכל

העובדים בביתן מתרוצצים בו במשך שעות ארוכות. פונים, משכנעים ושורפים מליוני קלוריות רק על החיוכים שהם מפזרים לעוברים ולשבים. אנחנו רוצים שיהיה להם המון כוח כדי לעשות את עבודתם על הצד הטוב ביותר (וגם כי אנחנו אנושיים, אחרי הכל ☺ ) – ולכן חשוב לחשוב עליהם. אפשרו להם לצאת להפסקות התרעננות מדי פעם, תדאגו להם לאוכל ושתיה וגם לפינוקים קטנים כמו שוקולד, פירות ואולי אפילו צ'ייסר קטן. הם ירגישו טוב פיזית, ישמחו שיש מישהו שדואג להם – והעבודה תיעשה בצורה הטובה ביותר. עלינו.

נקודה נוספת: הפקת הכנס דואגת, לרוב, לאוכל למבקרים המיועד גם לעובדים. שימו לב שהתורים בדרך אל הפולקע הנכסף עשויים להיות ארוכים ומתישים, ולכן שקלו להזמין אוכל מבחוץ ולוותר על התור. על אף שמדובר בהוצאה נוספת ופחות נוחה עבורנו – זה יחסוך המון זמן, מאמץ וכוחות עבור העובדים שלכם.

  1. מי אמר טוקסידו ולא קיבל?

סתם, נו, לא באמת טוקסידו. אבל כן חשוב לדאוג ללבוש אחיד לעובדים לכל ימי הכנס. החליטו מראש על צבעים אחידים (רק שחור / צבעי המותג או כל שילוב אחר), התאימו את הלבוש לאופי הכנס (מכופתר? מחויט? ג'ינס וטישרט?) וכן בהתאם למין העובדים. תוכלו להזמין מראש מדים אחידים הנושאים את לוגו החברה. אם הכנס נמשך כמה ימים, כדאי לשקול להזמין כמה סטים של חולצות (כי הרי לא יהיה זמן לכבס…). בשורה התחתונה – העובדים שלכם צריכים להיראות מדוגמים ומסודרים כל הזמן.

  1. כמה נקי – ככה מוכר

הביתן שלכם חייב להיראות טוב כל הזמן. גם אם השקעתם בהקמתו תקציב מכובד, העובדים שלכם נראים מעולה ושיחת המכירה שלהם היא הדבר הכי מקצועי שיש עלי אדמות – אל תזניחו את המראה השוטף של העמדה שלכם. דאגו לטאטא את הרצפה, לסדר את הריהוט, למלא את עמדת המתנות וחומרי ההסברה ועוד. הביתן הוא חלון הראווה שלכם – שמרו עליו נקי ומסודר, ואם צריך – שכרו איש נקיון מקצועי לשם כך.

זהו, אתם כבר ממש מוכנים לכנס הבא. אנחנו מחזיקים לכם אצבעות, ומחכים לתמונות!