מתחמם, חם, רותח

רעיונות ל- Happy Hour קיצי במשרד

הטמרפטורות מאיימות להשבית את הפעילות המוחית התקינה שלכם ולהפוך את התאים החיוניים לעיסה דביקה? השמש מסתננת מבעד לתריסי המשרד, וכל יושביו, כך נראה, רחוקים מלהשלים את מכסת המשימות היומיות שלהם? טוב, אנחנו ממש לא מאשימים אתכם. אוגוסט הלוהט מכה בנו במלוא עוזו, וזה בדיוק (אבל בדיוק!) הזמן להציע לכם רעיון מפתה: למה שלא תפנקו את העובדים שלכם בהפסקה יזומה במסגרת שעות העבודה? תזמינו להם פעילות מהנה למשרד ואת התוצאות, אנחנו מבטיחים, תראו מיד כשהיא תסתיים, כשהם יחזרו לעמדה המשרדית שלהם מלאי חיים ואנרגיה. קבלו רעיונות ל- Happy Hour קיצי במיוחד!

אז מה עושים?

  • משחקי מים – מה ההפך מאוגוסט? מים! (מבטיחים, זה כתוב במילון הלא רשמי של חוקי הקיץ) אם יש לכם גג פנוי במשרד, זה בדיוק הזמן להפוך אותו לזירת משחקי מים לוהטת. קנו או השכירו אקדחי מים, צלחות פריזבי ובלוני מים, ותנו לכל הטוב הזה להפוך למסיבה צוננת ומלאת אנרגיה.
  • חוף ים אלטרנטיבי – צרו אווירה משוחררת של ים. השכירו מחצלות, ציליות, שמשיות, פרשו מגבות והכינו פלייליסט מקפיץ (ה- Beach Boys הם להיט בכל מסיבת קיץ, באחריות). אם התקציב מאפשר זאת, הקימו עמדות כיבוד עם אבטיח קר ובירות – וכך תהפכו את הים לקרוב הרבה יותר העובדים שלכם!
  • מתאילנד / מקסיקו באהבה – העובדים שלכם הכי רחוקים ממדינות אקזוטיות שרק אפשר, אבל זה לא אומר שאתם לא יכולים להביא את חו"ל אליהם! ב- Happy Hour בסגנון תאילנדי תוכלו לקשט את המשרד בקוקוסים מרשרשים, אננס מתקתק, עמדות שייקים ואם אתם ממש לארג'ים – תוכלו לפרגן לעובדים במסאז' מפנק, וב- Happy Hour מקסיקני המשרד ילבש חג דרך תפאורה של כובעי סומבברו ענקיים, נאצ'וס פריכים, מוזיקה מקפידה וקוקטיילים מקסיקניים להשלמת האווירה.

מה שותים?

  • שייקים – דוכן שייקים מרענן עם מבחר פירות העונה
  • אלכוהול – ברז בירה למזיגה חופשית, בקבוקי בירה ממותגים עם לוגו החברה, בר אלכוהול עם בריזרים ומשקאות אלכוהוליים "לייט" וליד – כמובן, חופן פיצוחים או מתוקים.
  • עמדת אייס קפה – מה העובדים שלכם הכי אוהבים? קפה! ומה הם אוהבים אפילו יותר? אייס קפה! אם אתם רוצים גם לרענן את העובדים וגם להעיר אותם מהחום הכבד – עמדת אייס קפה תעשה את העבודה, ואתם תרוויחו פעמיים ☺

מה אוכלים?

  • דוכן גלידה/גלידה אלכוהולית – גביעי וופל פריכים, אינספור טעמים וחוויה מרעננת אחת – דוכן גלידה (או לאמיצים – גלידה אלכוהולית) היא ללא ספק המרענן הרשמי של ה- Happy Hour המשרדי שלכם.
  • בים בם תירס חם – לא ברור איך, אבל קלח תירס טרי תמיד עושה טוב על הלב ומגביר את בלוטות החופש בפה. פנקו את העובדים שלכם עם סיר תירס ענק – וראו כי טוב!
  • עמדת פירות – סירות מדליקות של פירות חתוכים וצבעוניים יהפכו את היום של העובדים שלכם להרבה יותר יפה, באחריות.

לוח ה"מועדים" המשרדי כולל שלל ימי שיא למיניהם – מסיבת פורים, ערבי חברה מגוונים, אירועי השקה ועוד. לצד כל אלו, חשוב וכדאי וגם מומלץ לתת לעובדים שלכם הפסקה קטנה והכרחית, להראות להם שהם חשובים לכם, להפוך את האווירה במשרד לרעננה הרבה יותר ולגרום לקיץ הארוך להיראות הרבה יותר טוב.

עוד על קיום פעילויות ואירועים במשרד כאן